Jūs esate čia

Pratimai akims

Pratimai akims

Jaučiant akių nuovargį bei norint jo išvengti, reiktų nuolat „pamankštinti" akis ir atlikti specialius pratimus, kurie stiprina akių raumenis ir gerina regėjimą. Dirbant įtemtą darbą reiktų pailsinti akis kas valandą 5-10 min., o bendrai pratimus patariama atlikti bent 2-3 kartus per dieną.

  • Stipriai užmerkti ir atmerkti akis.
  • Pakartoti 6 kartus. Pažvelgti į viršų, po 1-2 sekundžių nuleisti žvilgsnį žemyn.Daryti tai 6 kartus lėtai ir ritmingai.
  • Pažiūrėti į kairę, po to į dešinę. Daryti tai lengvai, po 6 judesius į kiekvieną pusę.
  • Sukti žvilgsnį aplinkui: 4 ratus pagal laikrodžio rodyklę, 4 ratus - prieš. Po to tą patį pakartoti ir užsimerkus.
  • Greitai mirksėti abiem akimis 10 kartų.
  • Žiūrėti į tolį 3 sekundes, po to 5- į pirštą, iškeltą 30 cm atstumu nuo akių. Kartoti 6 kartus.
  • Po kiekvieno pratimo uždengti akis delnais ir pailsėti 2-3 sekundes.
  • Užmerkti dešinę akį ir plačiai atverti kairę. Tą patį pakartoti su kita akimi.
  • Suraukti kaktą, žiūrėti piktai. Po to užmerkti akis ir atsipalaiduoti.